Obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.tralalamandala.cz.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinností prodávajícího ( provozovatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Provozovatelem obchodu je Mgr. Petr Kubala, se sídlem Jindřichovice pod Smrkem 289, 463 66, IČ 65879716.
Objednávky zboží
Prohlédněte si zboží a jeho podrobný popis. Zboží vložte do košíku kliknutím na ikonu Přidat do košíku. Aktuální obsah košíku můžete sledovat pod odkazem Nákupní košík.
Hotovou objednávku potvrdíte tlačítkem Objednat. Veškeré takto odeslané a potvrzené objednávky jsou považovány za závazné. Storno objednávky můžete provést maximálně do 24 hodin, a to nejlépe emailem na sradosti@tralalamandala.cz v případě nutnosti i telefonicky na číslo uvedené v odkazu Kontakty.
Odesláním této objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami. Každá objednávka je ze strany prodávajícího potvrzena formou potvrzovacího emailu na adresu uvedenou v registračním formuláři. Pokud tento informační email neobdržíte do několika minut, byla pravděpodobně Vaše objednávka zadána nesprávně a nebude moci být odeslána, neváhejte nás kontaktovat emailem nebo tel. Před odesláním objednávky si prosím veškeré objednávané zboží zkontrolujte. V případě dotazu nás můžete kontaktovat. Bez vzájemného potvrzení však nebude k dodatečným změnám v objednávkách zaslaných emailem přihlíženo.
Objednávky, které nebudou při způsobu platby převodem předem uhrazeny do 14 dnů od zaslání emailů s podrobnostmi k platbě, budou automaticky stornovány.
Ceny zboží a způsob úhrady
Nejsme plátci DPH, cena uvedená u jednotlivého zboží na www.tralalamandala.cz je konečná a je platná v okamžiku uskutečnění objednávky.
Zboží je možno uhradit formou dobírky nebo předem převodem na účet. Při volbě platby předem budete informování emailem o platebních podrobnostech, zboží bude odesláno ihned po připsání částky na náš účet.
K celkové ceně objednávky bude připočteno jednotné poštovné a balné dle aktuální sazby uvedené v procesu objednávání. Stejně tak je ve formuláři navýšena částka při platbě na dobírku.
Prodávající si vyhrazuje právo změn cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem v určené lhůtě vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce dle těchto obchodních podmínek požadovat po kupujícím částku na pokrytí nákladů spojených s odesláním zboží a to ve výši 165,-Kč. U námi na zakázku vyráběných výrobků je cena stanovena individuálně po emailové či telefonické dohodě s kupujícím.
Expedice zboží a termíny dodání
Zásilky odesíláme zpravidla od 2- 5 pracovních dnů. Pokud dojde k vyprodání zboží nebo nějaké jiné neočekávané situaci, budeme Vás informovat. Z těchto důvodů může dojít ke zrušení části objednávky ze strany dodavatele.
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako doporučenou zásilku. O odeslání zboží Vás budeme emailem informovat. V případě neobdržení zásilky ani oznámení o uložení zásilky v dané lhůtě doporučujeme kontaktovat Českou poštu a informovat se, zda zásilka na poště není uložena.
Převzetí zásilky
Zákazník je povinen při převzetí zásilky balík zkontrolovat, zda není poškozený. Pokud je zásilka poškozena (otevřená, promáčená, jinak poškozená) nesmí být zásilka převzata, nebo již nebude možné uplatnit reklamaci na zjevné poškození. Sepište v takovémto případě s doručovatelem protokol a ihned nás kontaktujte, pomůžeme Vám s reklamací.
Po převzetí zboží je zákazník povinen bez prodlení zkontrolovat dodané zboží. V případě, že zásilka přijde chybně vyexpedovaná nás kontaktujte emailem nebo tel. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.
Zásilky na Slovensko
Zásilky na Slovensko zasíláme momentálně pouze na dobírku. Cena poštovného včetně dobírky je 280,- Kč.
Záruka a reklamace
Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Vztahuje se na něj zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Reklamace se vztahuje pouze na výrobní vady. Na poškození způsobené špatným nakládáním, nesprávným používáním a nesprávným ošetřováním nemůže být brán zřetel. Pro případ reklamace je potřeba přiložit doklad o zaplacení výrobku (daňový doklad či paragon).
Zboží k reklamaci zašlete jako doporučený balíček s popisem vady, kterou reklamujete, s přiloženým dokladem o zaplacení a zpětným kontaktem na Vás na naši adresu Mgr. Petr Kubala, Tralalamandala, Jindtřichovice pod Smrkem 289, 463 66. Náklady spojené se zasláním zboží nese kupující. Zásilky zaslané na dobírku nebudou prodávajícím přijaty. Reklamace bude vyřízena v zákonné době 30 dnů od převzetí. V případě oprávněnosti reklamace Vám vyměníme zboží kus za kus nebo vrátíme peněžní částku (včetně poštovného) na Váš účet. Kontaktujte nás prosím nejprve emailem nebo telefonicky.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů
Zboží může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů od doručení s nárokem na vrácení peněz. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Zboží musí být zabaleno v originálním balení (včetně veškerého příslušenství a dokumentace) .
Po doručení Vám bude vrácena částka (včetně poštovného) na Váš účet. V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete na naši adresu Mgr. Petr Kubala, Tralalamandala, Jindtřichovice pod Smrkem 289, 463 66 doporučeným nebo cenným balíkem. Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím přijato. Náklady spojené se zasláním zboží k výměně nese kupující.